Προϋποθέσεις Επιστροφής Προϊόντος

  1. O καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.
  2. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση και δεν έχει αποσφραγισθεί ή χρησιμοποιηθεί.
  3. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Επιστροφών της samalife.gr στα τηλέφωνα επικοινωνίας εξυπηρέτησης 23210 57490-23210 29009.
  4. Για πακέτα προσφορών, μεμονωμένες αλλαγές προϊόντων δε γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.

Πολιτική Αντικατάστασης Ελαττωματικού Προϊόντος

Για την Αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικού -εξωτερικά- προϊόντος ή για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει με τη συσκευασία που παραλάβατε, παρακαλούμε ενημερώστε το Τμήμα Επιστροφών στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης 23210 57490-23210 29009.

Πολιτική Πλήρους Εξόφλησης

  1. Ισχύει πολιτική πλήρους εξόφλησης σε περίπτωση λάθους από το samalife.gr.
  2. Σε περίπτωση που δεν προκύπτει λάθος από την Εταιρεία, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, ενώ τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος,καλύπτεται η αντικατάστασή του σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος.
  4. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων, δύναται να ολοκληρωθεί μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία μας. Το ποσό που επιστρέφεται συμπεριλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής που δώσατε για την αποστολή της παραγγελίας σας.Σε περιπτώσεις που η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.
  5. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή χρημάτων είναι η ύπαρξη της λιανικής απόδειξης.
  6. Σε περίπτωση τιμολογίου η επιστροφή γίνεται με πιστωτικό τιμολόγιο από την Εταιρεία μας.

Διαδικασία επιστροφής

Αν παραλαμβάνετε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή και τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει καθώς και την απόδειξη αγοράς.

Τέλος αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών ή ταχυδρομείου που επιθυμείτε,υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Κατά την περίπτωση αυτή, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει στην εταιρεία μας και δεν ισχύουν οι ανωτέρω προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό, θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Ακυρώσεις παραγγελιών

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι καλείτε στην Εταιρεία μας εντός ενός 24ώρου από την ώρα καταχώρησης της παραγγελίας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 23210-57490