Συμβουλές σελίδα 3

Σπιρουλίνα – Τούμπανο Εμφάνιση

Σπιρουλίνα – Τούμπανο Εμφάνιση

Συνήθως όταν ακούμε τον όρο συμπλήρωμα διατροφής, το μυαλό μας πάει στους ανθρώπους που ασχολούνται με το body building. Μάλιστα είναι ένας όρος λίγο παρεξηγημένος καθώς συνειρμικά έχει συνδυαστεί με κάτι που κάνει κακό, που προκαλεί στειρότητα, που δημιουργεί καρδιαγγειακά προβλήματα και που γενικότερα “φουσκώνει” χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Οι άνθρωποι που ακολουθούν την συγκεκριμένη μέθοδο εκγύμνασης, θέλουν να γίνονται όλο και καλύτεροι και φυσικά για να το πετύχουν αυτό, προσέχουν πολύ την διατροφή τους. Τα βάρη μπορούν να έχουν ως αποτέλεσμα ή την αύξηση όγκου ή την γράμμωση. Ιδανικά, προσπαθεί ο κάθε body builder να πετύχει αυτά τα δύο σε συνδυασμό. Ορισμένοι καταφεύγουν σε ουσίες επικίνδυνες για τον οργανισμό τους, με απόρροια να πληρώσουν το τίμημα μακροπρόθεσμα. Εκείνοι, όμως που ενδιαφέρονται για την υγεία και τον εαυτό τους, καταφεύγουν σε φυσικά μέσα. Γιατί άλλωστε, η γυμναστική είναι υγεία και ζωή.

Τα βάρη είναι μια ιδιαίτερα κοπιαστική γυμναστική και με πολλές απαιτήσεις. Χρειάζεται γερό κορμό, ισορροπία και γενικότερα ένα κορμί, το οποίο να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του συγκεκριμένου τύπου γυμναστικής. Ένα από τα σημαντικότερα συστατικά που πρέπει να παίρνουν σε αφθονία είναι η πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη είναι το δομικό συστατικό των μυών και των κυττάρων και είναι απαραίτητη για τη μυϊκή ανάπτυξη όσων γυμνάζονται. Ακόμα και κάποιος που κάνει δίαιτα, μπορεί να χρησιμοποιήσει συμπλήρωμα πρωτεΐνης όχι για να αυξήσει τον μυϊκό του ιστό, αλλά για να διατηρήσει και να μην μειώσει τον ήδη υπάρχοντα. Η πρωτεΐνη αυξάνει, σε εξαιρετικά επίπεδα την ενέργεια του οργανισμού και χαρίζει ευεξία και τόνωση, δίνοντας την δυνατότητα στους ανθρώπους που αθλούνται να συνεχίζουν χωρίς πρόωρη κόπωση, αλλά και χωρίς μυοσκελετικά προβλήματα.

Τι καλύτερο λοιπόν από το να λαμβάνει κάποιος, ένα συμπλήρωμα διατροφής, με τεράστια αποθέματα πρωτεΐνης, κατευθείαν από τις αποθήκες της φύσης; Είναι πλέον γνωστό πως η Samalife BIO Σπιρουλίνα περιέχει 65% πρωτεΐνη (περισσότερη ανά γραμμάριο από ότι το κόκκινο κρέας και η σόγια), η οποία είναι σημαντική για όσους bodybuilders στοχεύουν στην οικοδόμηση μυϊκής μάζας. Επίσης περιέχει όλα τα αναγκαία αμινοξέα, γι αυτό και αποτελεί μια πλήρη πηγή πρωτεΐνης, κάτι το οποίο δεν βρίσκεται σε άλλες φυτικές τροφές.

Περιέχει, σε υψηλά επίπεδα την βιταμίνη Β12, βιταμίνες Α, Β, C, D και Ε, βήτα-καροτίνη και ζεαξανθίνη. Περιλαμβάνει γάμμα λινολενικό οξύ, το οποίο είναι πλούσιο σε βιοδιαθέσιμο σίδηρο. Επιπρόσθετα έχει ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, καθώς και τα ιχνοστοιχεία μαγγάνιο, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Κάποια πολύ ενδιαφέρονται στοιχεία που αφορούν στους bodybuilders, αποδεικνύει μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Applied Physiology, το 2006, σύμφωνα με την οποία καταγράφηκαν οι αντιδράσεις των συμμετεχόντων, οι οποίοι υποβλήθηκαν σε εξαντλητική σωματική άσκηση στο διάδρομο, αφού προηγήθηκε πρόσληψη Σπιρουλίνας για τρεις εβδομάδες. Διαπιστώθηκε λοιπόν, πως η Σπιρουλίνα εμπόδιζε την βλάβη των σκελετικών μυών, αναβάλλοντας τον χρόνο εξάντλησης κατά την διάρκεια της προπόνησης, με αποτέλεσμα να ασκούνται περισσότερο και με μεγαλύτερη ένταση.

Η συνήθης δοσολογία, ανά ημέρα, Σπιρουλίνας στους ενήλικες, για επαρκή πληρότητα του οργανισμού σε ωφέλιμα και θρεπτικά συστατικά, κατά την διάρκεια την έντονης δραστηριότητας, όπως είναι τα βάρη, είναι περίπου 2 με 4 δισκία το πρωί και 2 με 4 το μεσημέρι.

Samalife BIO Σπιρουλίνα…σηκώστε τον κόσμο στα χέρια σας!!!